Usługi kadrowe i płacowe (payrolling)

W skład naszych usług wchodzi przejęcie pełnej odpowiedzialności za cały kadrowo-płacowy model wartości. Klient zlecający naszej firmie te usługi kontroluje zasady wynagradzania, politykę dotyczącą świadczeń, czas pracy, urlopy itp., ale zrzuca na barki naszej firmy ciężar związany z administracją kadr i płac. Usługa ta minimalizuje ryzyko i odciąża klienta od problemów natury prawnej.

Decyzja o korzystaniu z tych usług nie oznacza utraty kontroli. Nasza firma działa w ramach zasad określonych przez naszego klienta, a niektóre czynności mogą wymagać obowiązkowego zatwierdzenia i kontroli. Nasza oferta może zostać również uzupełniona, tak by objęła także odpowiadanie na zapytania pracowników w zakresie podjętej współpracy. Wszelkie nałożone na pracodawcę obowiązki wynikające z Kodeksu pracy są realizowane przez wykwalifikowanych pracowników naszego biura, w tym specjalistę bhp. Oferowane przez naszą firmę usługi stanowią kompleksowy model outsourcingu kadr i płac.

W ramach obsługi kadrowej świadczymy m.in.:

• kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej;

• przygotowywanie umów o pracę, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami Zleceniodawcy;

• rozliczanie pracowników z wykorzystywanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, zwolnień lekarskich i innych, stosownie do przepisów Kodeksu Pracy;

• rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS;

• prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności;

• sporządzanie i wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania Zleceniodawca zobowiązany jest przepisami prawa;

• sporządzanie sprawozdań z zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Głównego Urzędu Statystycznego;

• przeprowadzania obowiązkowych szkoleń BHP.

W zakresie obsługi płacowej realizujemy m.in.:

• naliczanie wynagrodzeń pracowników z uwzględnieniem dodatków i potrąceń (w tym: dodatków za pracę w godzinach nadliczbowych, urlopów, zwolnień chorobowych, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych) stosownie do postanowień umów, przepisów prawa, regulaminów pracy i wynagradzania;

• sporządzanie list płac, zbiorówek oraz raportów służących do księgowania wynagrodzeń;

• sporządzanie przelewów i przekazywanie wynagrodzeń na wskazane rachunki bankowe;

• sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji (ZUS DRA, ZUS RCX, ZUS RSA, ZUS RZA);

• przygotowanie druków RMUA;

• wystawianie zaświadczeń o zarobkach;

• sporządzanie pasków wypłat wynagrodzeń dla pracowników;

• sporządzanie i przesyłanie do właściwego Urzędu Skarbowego miesięcznych deklaracji podatkowych;

• sporządzanie przelewów na rzecz urzędów państwowych (ZUS i US);

• sporządzanie i dystrybucja rocznych informacji o dochodach (Pit-11, Pit-8B, Pit-40).

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

Al. Niepodległości 138 lok. 6